HTML

K&Zs nagy kalandja Vietnamban

Kaland, utazas, Vietnam.

Utolsó kommentek

• pekka-minki: Erre igazán mondhatjátok, hogy "ha én ezt a klubb-ban elmesélem......" (2012.03.19. 23:27) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Utolag mi is ugy gondoljuk, hogy 2 nap kellet volna az osszes latnivalo megtekintese... (2012.03.19. 01:04) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Koszonjuk. :-) A videos bemutato receptjet en is megcsinalom majd, de ma meg egyszer... (2012.03.19. 01:02) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • Kittcsi83: @ViZsu: Koszonjuk a dicseretet. :-) Meg varat magara Hue befejezese es a My Son beszamolo. Remelhe... (2012.03.19. 01:00) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • pekka-minki: Én várom a történet további részleteit, mert az eddigi nagyon tetszett. Közben azon gondolkodtam, ... (2012.03.18. 17:59) Hue
  • Utolsó 20

Szerzők

Bicajozas Hoi Anban

2012.03.12. 15:42 Kittcsi83

A hotelunk egyik remek szolgaltatasa, hogy a vendegei szamara biztosit kerekpart, ha azzal szeretnek felfedezni a kornyeket.

Az idojaras ma sem kedvezett a napon henyelesnek, ezert ugy dontottunk, hogy inkabb becangazunk Hoi Anba es korulnezunk. Delutan el is indultunk, jartunk mindenfele szep helyen, rizs(a)foldek mellett, lattunk vizibivalyokat, kicsit is es nagyot is. Egy picit el is tevedtunk a csatornas, lagunas reszen, de szerencsere Zs, aki tajekozodasbol diplomazott, mint az koztudott, megmutatva a helyes iranyt, amit egy helyi ember is megerositett, elnavigalt minket a varosba, minden ellenkezo probalkozasom ellenere, mely szerint a varos epp az ellenkezo iranyban lett volna. De nem lett, igy hat csak odaertunk ;o)

Utunk a helyi marketen keresztul vezetett eloszor. Itt nem olyan piac van, mint Saigonban vagy Hanoiban, ahol mindenfele arut arulnak Yovarosi piac jelleggel. Ez rendes kis piacocska, ugyan itt is van egy-ket gagyi cucc, de tobbsegeben zoldseget, gyomulcsot es hust vagy halat (hutopult nincs, legycsapo sincs, emiatt kezzel kergetik el a legyeket a husok korul:-) arulnak az eladok.

Aztan csalinkaztunk a belvarosi reszen, neztuk a regi kereskedohazakat biciklizes kozben. Megneztuk a japan hidat, regi kozossegi hazakat, teplomokat, egytol-egyig nagyon szepek voltak.

Sotetedeskor beultunk, vagyis leultunk a folyo partjan a tegnapi vacsihelyunkre. Ettunk ismet egy phot, majd rakocskas tesztat. Vacsora kozben figyeltuk, ahogy a parton alattunk a patkanyocskak futkorasznak. :-)

Majd atcangaztunk a tulpartra, megittunk par local beer-t, aztan elindultunk hazafele.

Ut kozben meg betertunk egy buddhista templomba. Gyujtottunk par fustolot, elidoztunk picit Buddha elott, majd szep lassan hazagurultunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.