HTML

K&Zs nagy kalandja Vietnamban

Kaland, utazas, Vietnam.

Utolsó kommentek

• pekka-minki: Erre igazán mondhatjátok, hogy "ha én ezt a klubb-ban elmesélem......" (2012.03.19. 23:27) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Utolag mi is ugy gondoljuk, hogy 2 nap kellet volna az osszes latnivalo megtekintese... (2012.03.19. 01:04) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Koszonjuk. :-) A videos bemutato receptjet en is megcsinalom majd, de ma meg egyszer... (2012.03.19. 01:02) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • Kittcsi83: @ViZsu: Koszonjuk a dicseretet. :-) Meg varat magara Hue befejezese es a My Son beszamolo. Remelhe... (2012.03.19. 01:00) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • pekka-minki: Én várom a történet további részleteit, mert az eddigi nagyon tetszett. Közben azon gondolkodtam, ... (2012.03.18. 17:59) Hue
  • Utolsó 20

Szerzők

Ha Long Obol

2012.03.15. 18:01 Kittcsi83

A Ha Long obolbe egy 3 nap/2 ejszakas utazast foglaltunk.

Kora reggel jottek ertunk a hotelhez, majd ropke 4 oras buszut utan megerkeztuk a kikotobe, ahol vart mar minket a Vega Travel hajoja. 12-an voltunk a csportunkban, plusz az idegenvezetonk es a szemelyzet. A kajara semmilyen panaszunk nem lehetett, nagyon fnomakat foztek/sutottek nekunk. A kabinunk is szuper volt, az ablakunk mily meglepo, a tengerre nezett. :-)))

Elso nap, ahogy behajoztunk a sziklak koze, kikotottunk egy szigeten, ahol volt egy hatalmas barlang, azt jartuk korbe. Majd visszaterve a hajora, kis kajakba szalltunk es evezgettunk egy kicsit a tengeren. Mikor visszaertunk, Zs kitalalta, hogy o bizony beugrik a hajonkrol a tengerbe. Egyszer a hajo lenti reszerol, majd haromszor tetejerol is ugrott. En ott vacillaltam, hogy mi legyen, ugorjak-e vagy sem, vegul az ugras mellett dontottem, bar en csak az elso reszrol mertem...:-) Ha mar egyszer itt vagyunk, ki kell probalni mindent, amire van lehetoseg, nem? :-) A viz jeghideg volt, jol esett utana a forro zuhany. Boseges vacsi utan kiultunk a hajo tetejere sorozni egyet es nezegettuk a tobbi hajo fenyeit a vizen.

Reggel haromnegyed 7-kor keltunk, mert az elso programunk reggeli elott egy kis szigetecske megmaszasa volt. Aznap mi voltunk az elso latogatok ott szerencsere. A sziget tetejen levo kilatopontrol gyonyoruen be lehetett latni az oblot.

Delelott hajot csereltunk, ami azert volt szukseges, mert az uj vitt el minket Cat Ba szigetere (a masik pedig visszahajozott egy kovetkezo csapatert). Delelott meg kikotottunk egyszer a sziget masik reszen. Kiszallas utan cangara pattantunk es elkerekeztunk a sziget belsejebe. Innen egy rovid kis turat tettunk az erdobe, megneztunk egy barlangot, melyet a haboru idejen hasznaltak buvohelynek a bombazasok elol. Majd visszacangaztunk a hajonkig es elindultunk egy kis halfarmhoz. Itt ismet lehetett kajakozni. Kis pihenes utan ugy dontottunk, hogy evezgetunk egy kicsit mi is a vizi hazak es haltelepek kozott. Ezeken a kis vizi portak mindegyiken volt hazorzo eb. Fura volt oket latni a "vizen futkarozva" es hallgatni oket, ahogy ugatnak egymasnak, mely visszahngzott a sziklak kozt.

Delutan 4 fele ertunk a szigeten levo hotelunkhoz, ami szuper volt. Maradt meg egy kis idonk sotetedesig, ezert elsetaltunk ket kis kozeli obolhoz meg. Keresni akartunk egy sorozot, ahol helyi sort arulnak, de sajnos nem talaltuk meg, amit mondott az idegenvezeto. Igy vegul Saigon sorrel koccintottunk a szulinapom alkalmabol. :-)  A helyi cukraszda nem arult Malnas omlett vagy Arpad-hazi malna tortat, igy a helyi sutikbol valasztva egy csokis es egy bananos sutivel unnepeltunk meg. :-)

Masnap reggelre irto szar idonk lett. Mondjuk mar elozo este elkezdett szemerkelni az eso sajnos, de nem gondoltuk volna, hogy ennyire hideg lesz. Szinte semmilyen meleg holmi nem volt nalunk, igy majd megfagytunk a hazaig vezeto uton, tekintve, hogy aznap mar csak hajoztunk a kikotoig. Utana meg a Hanoiba visszaindulas elott ebedeltunk egyet, majd a buszra szallva este 5 fele ertunk vissza a hotelunkhoz.

A fogadtatasunk nem volt felhotlen, tekintve, hogy nem volt szoba, mikor be akartunk jelentkezni. Azt igertek, egy ora mulva lesz, de mikor este 8 fele visszaertunk, meg akkor sem volt... Aztan kitettek magukert, mert a sok varakozasert es turelemert cserebe valoszinuleg a legjobb szobajukat adtak oda nekunk, ami egy hatalmas utcafrontos deluxe szoba volt. :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.