HTML

K&Zs nagy kalandja Vietnamban

Kaland, utazas, Vietnam.

Utolsó kommentek

• pekka-minki: Erre igazán mondhatjátok, hogy "ha én ezt a klubb-ban elmesélem......" (2012.03.19. 23:27) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Utolag mi is ugy gondoljuk, hogy 2 nap kellet volna az osszes latnivalo megtekintese... (2012.03.19. 01:04) Hue
  • Kittcsi83: @pekka-minki: Koszonjuk. :-) A videos bemutato receptjet en is megcsinalom majd, de ma meg egyszer... (2012.03.19. 01:02) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • Kittcsi83: @ViZsu: Koszonjuk a dicseretet. :-) Meg varat magara Hue befejezese es a My Son beszamolo. Remelhe... (2012.03.19. 01:00) Kemeny szolgalatban vagyunk...
  • pekka-minki: Én várom a történet további részleteit, mert az eddigi nagyon tetszett. Közben azon gondolkodtam, ... (2012.03.18. 17:59) Hue
  • Utolsó 20

Szerzők

Hanoiban meg nagyobb a rumli..:-)

2012.03.05. 16:13 Kittcsi83

Ma reggel 7-kor  iszonyat hangos zenere ebredtunk, hirtelen azt sem tudtuk, hogy honnan jon ez a hang. Kineztem az ablakon es azt lattam, hogy az utcan negyes sorban egymas utan az emberek vigyazzallasban allnak es hallgatjak az uvolto zenet. Lehet valami kis unnepseg volt, vagy vajon minden hetfo reggeluk igy kezdodik? Vegulis itt a szocializmust epitik meg mindig, ugyebar… :-)

Reggeli utan elsetaltunk a Haborus Emlekek muzeumaba, ami egyebkent a kovetkezo sarkon van – valoban remek szallodat sikerult lonunk -, es ahol mindenfele harci jarmuvet lattuk, mint pl. vadaszbombazo, meg felderito gepek, Chinook es Huey helikopterek, tank, onjaro loveg es rohamcsonak. Ezeket mind az amerikaiak hagytak itt, jopar ezer masikkal egyutt, par milliard dolcsi ertekben. A muzeumban a haboru borzalmait mutattak be, volt ott borton, melyben a kihelyezett kepeken a valogatott kegyetlensegeket jelenitettek meg. Kulon terem volt teli azoknak az embereknek a kepeivel, akik az amerikaiak vegyszerezese miatt  (agent orange) torszulottkent szulettek.  Hiaba no, kokemeny dolgok mentek itten.

Taxival mentunk ki a repterre es ugy, hogy a taxiorat hasznaltuk, sokkal olcsobb volt ez az utunk (100 000 dong, kb 1200 Ft), mint a varosba befele menet. A repulonk kesett, 12:05 helyett 13:00 utan szalltunk fel.

A Vietnam Airlines-szal az elso utunk szuper volt, isteni volt a kaja, a szokasos gyumolcsadagban szerencsere volt a kedvencunk is, a sarkanygyumolcs.

Sikeres landolas utan Zsolti megkereste a buszpalyaudvart, ahonnan osszvissz ket busz indult. A 17-es buszra felkaszalodva csak helyiekkel utaztunk egyutt Hanoi belvarosaba. A buszon ezerrel szolt a vietnami zene, a kalauz elol nem volt menekves, mindenkitol beszedte a menetjegy arat (5000 dong/60 Ft), a buszvezeto enekelt es dudalt renduletlenul mindenkire. Az ut volt vagy egy ora, ha nem tobb, mivel a repter elegge messze van a varostol. Menet kozben megtortent a csoda, lattunk egy balesetet. Egy teherauto utkozott kocsival, de senkinek nem tortent semmi baja. :-) Ez a buszozas az eddigi legmokasabb autentikus elmenyunk.

A buszallomastol siman elgyalogoltunk a hotelunkig, ami megint remek helyen van, benn van a varos sziveben, Az utcankban mindenfele kis bolt van, utcai kajaldak ezrei. Holnap majd ott fogunk vacsorazni is. Miutan lepakoltuk a holmijainkat, elindultunk setalni. Itt se semmi forgalom van, bar Hanoiban mar sokkal tobb autot lehet latni, mint Saigonban volt. Megneztunk par pagodat, majd a St. Joseph Katedralist. Bementunk a templomba es epp egy misere toppantunk be. Kisse szurrealis elmeny volt vietnamiul vegighallgatni egy szentmiset. :-)

Aztan lesataltunk a Viszaadott Kard tavahoz, a Hoan Kiem tohoz, megneztuk a kivilagitott Teknos tornyot.

Betertunk a Pho24 levesgyorsetterem halozatba enni egy jo Pho levest, meg valami serteses rizs fele cuccot, majd hazasetaltunk.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pekka-minki 2012.03.05. 17:28:33

Halló NAGY UTAZÓK! Ez igazán érdekes volt! Végre újra tudunk netezni. Indulunk a fantasztikus távutazásra.

mgnes 2012.03.06. 13:00:59

Sziasztok utazók!
Nem tudom melyik napot szeretném kommentelni... nagyon tetszik innen is az út, most már csak útitársat keresek, hogy az elmúlt 3 éveteket behozzam :)
Sok-sok kulturális sokkot kívánok...
Nem véletlen fogott meg ez az ország néhány éve képek alapján - más úti beszámolójában :)

Puszi,
Ági

LilkaPóniló 2012.03.07. 12:32:55

KIRÁLYOK A KÉPEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!